Op een bungalow camping, met zwembad, douche, toilet, 4 staanplaatsen waaronder 2 op gras, 2 op verhard en rustig. Nieuwe eigenaar, prettig in de omgang, gebroken Engels, of Frans. Mooi bosrijk wandelgebied, zeker een aanrader. Wij hebben hier heerlijk gestaan. MeinDries

Andriesterpstra

Bedankt voor deze lovende opmerking. We zijn verheugd dat u genoten heeft van ons domein en hopen u binnenkort weer te zien

Zeer mooie faciliteit, zeer rustige locatie in een klein dorp. Met zwembad, V/E en elektriciteit aanwezig. Ruimte voor 2 stacaravans, ook huisjes en roulottes. Zeer aardige exploitant, we voelden ons comfortabel en genoten van de rust en stilte.

Domaine du Scorff