• september 2021

Op maandag 30 augustus stonden wij voor een hermetisch gesloten hek. De camping bleek per 28 augustus gesloten te zijn!

John-Doe

Hallo, het spijt ons voor u, maar de openingsdata staan op onze website. Hopelijk tot een andere keer!

• juli 2021

rustige camping maar niet goedkoop : geen camper service : geen drinkbaar water en geen mogelijkheid tot lozen grijs water.

campman332

Hallo, Het spijt ons uw bericht te lezen. Al onze kranen zijn drinkbaar, behalve 2 kranen. We hebben wel een om uw chemische toiletten te lozen. We hopen dat u toch genoten heeft van uw verblijf in de omgeving. Vriendelijke groeten,

• september 2021

• juli 2021