Fijne camping goede prijs kwaliteit verhouding vriendelijk behulpzaam personeel sanitair weliswaar gedateerd maar brandschoon. wij hebben genoten van 5 daagjes hier. Op de fiets naar Saint Jean de Luz, wandelen naar het strand en genieten van de zonsondergang op de rots voor de camping

de-wandelaars

Een ideale meerdaagse tussenstop. De locatie 500m. van haventje en mooi strand, rust, mooie ruime plaatsen en klantvriendelijkheid, compenseren het gemis aan wifi en matige doch schone sanitair ruimschoots. Een mooi begin naar een volgende stap in Spanje. Mijn idee, gewoon doen.

willem1954

Klantgerichte ontvangst, ook in Engels. Bij de camping tevens een aantal camperplaatsen. Deze liggen wel iets dichter bij een doorgaande weg. s’Nachts in alle gevallen rustig. Alle voorzieningen aanwezig. Prijs/kwaliteit is top, zeker met de ACSI kaart. Aanrader.

Camping Juantcho