Mooi gelegen camping aan zee. ouderwets sanitair maar super schoon en zeer warm douche water. op loop afstand van het dorpje (800m) en van St. Jean de Luz (3.5-4km) langs de boulevard. Ook goed te fietsen. Ideale tussenstop en voor een verblijf van een paar dagen.

RuudKoers

Prima camping. Ruime plekken , je bent snel in het plaatsje en aan de overkant van de weg heb je een prachtig uitzicht. Het sanitair is gedateerd ( jaren 70 schat ik) maar goed onderhouden en schoon.

Soestdijk5

Fijne camping goede prijs kwaliteit verhouding vriendelijk behulpzaam personeel sanitair weliswaar gedateerd maar brandschoon. wij hebben genoten van 5 daagjes hier. Op de fiets naar Saint Jean de Luz, wandelen naar het strand en genieten van de zonsondergang op de rots voor de camping

Camping Juantcho