als doorreiscamping zeer geschikt. Ruime plaatsen, vriendelijke ontvangst en fatsoenlijk sanitair. We betaalden € 25,94 voor camper, Electra, 2 pers en 1 hond. stevige prijs voor september.

Luc&Jacqueline

Super aardige ontvangst. Grote, mooie schaduwrijke plekken, heerlijk bij 35 graden. Broodjes service. Een heel aangenaam verblijf

Petravan

Mooie ruim opgezette camping, supergrote plaatsen, waardoor je soms wel een hele lange stroomkabel nodig zult hebben. Veel schaduw door grote bomen. Heerlijk rustig. erg vriendelijke ontvangst. Broodjes service is altijd fijn.

Camping La Clé des Champs**