Plaats OK maar de sanitaire voorzieningen zijn een no-go. ook ligt er overal hondenpoep, namelijk de hond van de eigenaar. de 2e dag stonk het naar verbranding. en bij de receptie stond geschreven 20 euro wilde nog 30 euro. Er is geen gratis internet, dat schreven ze in grote letters. Nooit meer

• juni 2021

• augustus 2020

Juli 2020. Helaas, we werden geweigerd het was 17.00 uur, het lijkt erop dat alle plaatsen gereserveerd waren, behalve 2 campers. Ik denk dat Franse toeristen niet welkom waren, de persoon die ons wegstuurde had een glimlach die ons daar aan deed denken

• juni 2021

• augustus 2020