Volgens de beschrijving hele jaar geopend. Dat is niet het geval. Telefoon wordt wel opgenomen. Een kamer in het B&B kan wel worden besproken maar campers zijn niet welkom. Sta je daar voor de deur en krijg je dit te horen. Triest.

AlfredH

Geachte heer Alfred H. Het spijt me heel erg voor de verwarring. Ik realiseerde me niet dat ik, nadat ik wat informatie had gewijzigd, ook de openingsperiode had gewijzigd, die seizoensgebonden is, wat ik je meteen aan de telefoon heb verteld, maar helaas was dat zo.' Het is niet genoeg voor jou omdat het mij zo beoordeeld heeft. Ik hoop dat jullie mij kunnen beoordelen door de camperstop te benutten, daadwerkelijk te ervaren en niet van buitenaf. P.S: de B&B heeft er niets mee te maken, misschien heb je het niet goed begrepen.

Een fantastische plek met een prachtig uitzicht! En zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars. Topplek!

Maelka Belvedere