• mei 2021

zeer mooie rustplaats voor uitstapjes in de natuur. op oneffen asfalt met waterafvoer en toilet, waterlading en kleine vuilnisbak. Het is niet de beste plek om te slapen, maar voor een pauze en het is ideaal. visum van € 1,5 per dag alleen als er een begeleider is

• oktober 2019

Er is een geweldige locatie op een heuvel, wiggen zijn niet genoeg om niet uit bed te vallen. Hoe daar te betalen is mij niet duidelijk. Geen mogelijkheid tot levering of verwijdering

• mei 2021

• oktober 2019