Parcheggio Comunale

Villanova, San Leo, Emilia-Romagna, Italië

wij hebben hier geen camperplekkunnen ontdekken. auto’s en bussen mogen er wel staan. het historisch centrum mag je niet inrijden. we zijn doorgereden.

Kmatla

10 minuten lopen van het prachtige historische centrum er is gescheiden afvalinzameling en ook een openbaar toilet er is ook een schuilplaats vanwaar de pendeldienst vertrekt voor twee euro

deborahmira68

Parkeerterrein is prima, alleen veel verkeer en moeilijk een rechte plek te vinden. Er staat nu een bord dat campers niet meer naar boven mogen rijden!

• Strada Leontina

47865, Villanova, Italië