weer super goed en goede ontvangst. de camping wordt sinds vorig jaar januari steeds luxer. In mei gaat de nieuwe receptie en camingwinkel open. Sanitair is super! De sauna is heerlijk om van te genieten met 2 personen aan het begin van de camping. Aanrader! Niet goedkoop maar het geld waard.

sk175

De beoordeling geldt voor de parkeerplaats voor de camping. Dit is een eenvoudige parkeerplaats met grind. 35 euro zonder zwembad is duidelijk te duur. We vervolgden onze weg naar Castelrotto.

Camping Seiser Alm