Geen ster is het niet waard. Totaal onderkomen en is dan ook nog opgenomen in de camperroute van de Nkc. Sterkte

• april 2023

wat een afschuwelijke plek. ziet Nadat bij Zagreb dicht was ivm Pasen hiernaartoe gereden. indruk dat het het niet meer in gebruik is en pal naast snelweg. paar sloopauto’s op het terrein en receptie dicht. unheimisch, niet ons ding. Dus maar weer verder rijden…

SixPac

1 ster ingevuld maar dat is al teveel, vergane glorie ronduit smerig toiletten zijn niet schoon potten vol met fecaliën douches vol met schimmel , stroomaansluiting levensgevaarlijk, wij zijn hier voor 1 nacht, gauw verder en snel vergeten Harry

• april 2023

• A3