Helaas geen plek, maar zag er erg gezellig uit door combinatie met hostel. De plekken zijn echter zeer schuin geplaatst. Receptioniste gaf aan dat er in de zomer vrijwel altijd gereserveerd moet worden en faciliteiten te gebruiken zijn voor 5 euro.

Dondeyne

Deze plek heeft een magische sfeer. Je loopt vanaf hier zo de oude stad in. Jong en oud gaat hier goed samen. Wij hadden geluk maar er zijn maar 6 plekken voor campers. Een aanrader.

Strandjutteropreis

Wij waren hier op een vrijdag en zaterdag. s'avonds waren er 2 verjaardagsfeestjes en zaterdagavond een bruiloft met muziek. Toch vonden we het een bijzondere plek, waar genoeg te beleven is. En je bent op loopafstand van de oude stad.

Downtown Forest Hostel & Camping