Landgoed Lindehof

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juni 2024

Het heeft echt de uitstraling van een Landgoed. Gastvrije eigenaren. Wandel mogelijkheden vanaf de camping. Goede prijs kwaliteit verhoudingen. Wij komen zeker weer terug. Paul en Nelly

• juni 2024

Aanrader! We hebben 3 dagen met de camper op Lindehof gestaan. Vriendelijk ontvangst, keurig verzorgde bosrijke plek, heerlijk rustig, schoon sanitair (heerlijke douche :-), geen muntjes) aanrader is restaurant Pieter Poot (op ca. 5 min. wandelafstand, aan de andere kant vd weg).

• juni 2024

We hebben hier 3 dagen gestaan.Een hele mooie camperplaats.In het bos gewandeld rond om het landgoed en fijn gefietst.

Landgoed Lindehof