gastvrij ontvangst, samen kijken waar je wilt gaan staan...terrein is gras. toiletgebouw schoon en netjes...warm water voor afwas. douche met 0,50 muntje, maar kregen er gelijk 2! Dorpje op loop afstand en met fiets ben je zo in sloten- balk-workum...

Paar dagen bij mijn dochter en schoonzoon gestaan die daar met camper stonden , wij met camper ook paar dagen. Het weer zat wat tegen maar er is zat te doen in de omgeving. Zeker willen wij nog een keer terug naar Jelle.

Fred&Adrie

Gastvrije ontvangst, schoon sanitair, mooie ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Zeker een aanrader!

Camping Oan é Poel