Mooie plek, netjes toiletgebouw

braampje11

Hele mooie, nette Camperplaats, vlakbij het mooie centrum van Heeg. Modern schoon sanitair. Goede WiFi, zwem meer, speeltuin. wij betaalde voor 2 nachten 45€ incl Stoom Het is een grote drukke jachthaven, er valt veel te zien Komen zeker terug

• mei 2023

prima camperplek. (6 plekken). sanitair is verouderd maar prima voor elkaar en goed schoon. nieuwe plus supermarkt 5min lopen. restaurant 10 min.( en 1 in de haven zie openingstijden)

ThomasJannekeBo🐶

Mooie plek, netjes toiletgebouw

• mei 2023

Jachthaven Eendracht