Prima overnachtings plek om Leeuwarden te bezoeken en eventuele fietstochten te maken. Vriendelijke havenmeester. Ruime en verharde plaatsen.

Hans20

Zeer mooi en goed onderhouden, voor ons was alles prima, alleen de WiFi was wat zwak. 3 km naar het centrum, grote Albert Hein halverwege.

Mo2

Vriendelijke ontvangst door de havenmeester. Prima voorzieningen. Heerlijk rustig en leuk om bootjes te kijken. Centrum is een flinke wandeling, wij hebben gekozen voor de fiets. Zeker drie gratis bewaakte stallingen. Gegeten bij Baylings… uitstekend. Advies: reserveren.

Stichting de Nieuwe Leeuwarder Jachthaven, camperlocatie