Camping de Finne

Reahus, Littenseradiel, Friesland, Nederland

• juli 2024

leuke camping. nette plekken . Sanitair prima voor elkaar. aardige beheerders die hun best doen. enig minpuntje de visstekken, wat meer aandacht aan schenken. je hebt te veel last van het riet .

BeeBees

Dag Beebees, bij ons kun je al staan met een camper met 2 personen voor 23,50 p nacht (inc stroom en toeslagen. De plekken aan het water zijn inderdaad iets duurder. Wanneer je een reservering maakt via de website ga je, door het vakje aan te vinken, akkoord met de algemene voorwaarden. Deze leven wij inderdaad na, maar wel met een menselijk oog. In uw geval meen ik u aangeboden te hebben de boeking te verplaatsen naar een andere datum, waar u naar eigen keuze niet op in ging. Verder onderhouden wij het terrein, we snoeien de heggen en maaien het gras. Wel zien wij graag de biodiversiteit hier terugkomen. We houden het netjes, maar riet en brandnetels bij het water horen bij de natuur en we willen ons terrein graag zo natuurlijk mogelijk houden.

Mooie camping. De eigenaren zijn hard aan het werk om er wat moois van te maken. Veel rust en groen met leuke verblijven, zoals Yurt, Tipi en grote mooie koepeltent. De doucheruimtes en toiletten zijn netjes en schoon.

• juli 2024

Camping de Finne