wat een leuke nette en klein schalige camping . voor ons de eerste x. maar komen zeker terug.

• november 2022

Ik ben hier niet geweest, maar naar mijn zoektocht naar een geschikte camping, kijk ik altijd even op de site en daar stond toch echt de camping is gesloten van 1-11 tot en met 1-3-2023. terwijl hier staat dat de camping het hele jaar open is.

• mei 2022

Rustig, door bomen en hagen uit de wind. Sanitair basic. Camping ligt aan prachtige wandeling rondom De Leijen. Rottevalle op loopafstand met bakker en goed eten bij De Herberg.

• november 2022

• mei 2022