Boeren camperplaats Waterloo

Ypecolsga, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

Boeren camperplaats Waterloo

Camperplaats bij melkveehouderij - 100 % agrarische omgeving, bij grasoogst extra landbouwverkeer op de weg - weids uitzicht vanaf de plekken aan de kant van het weiland - gelegen naast provinciale weg N928 - biodiversiteit en voedselkringloop - verse weidemelk - bushalte en fietsrouteknooppunt 39 voor de deur - Slotermeer 1km - Heegermeer 2 km - centrum Balk 4km - centrum 3,5km.

• Nummer 19

8554 RD, Ypecolsga, Nederland
  • € 10,00 • 12 apr. t/m 12 mei

€ 15,00 • 13 mei t/m 16 mei

€ 10,00 • 17 mei t/m 20 mei

€ 15,00 • 21 mei t/m 25 mei

€ 10,00 • 26 mei t/m 30 jun.

€ 15,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 10,00 • 1 sep. t/m 1 nov.

• april 2021

Een fijne plek! Een camperplaats zoals wij graag hebben: een basisprijs voor plaats, water en lozen. Als je behoefte hebt aan stroom dan kan dat tegen een redelijke vergoeding. Een groot compliment voor de eigenaren!

• september 2020

leuke plek. aardige ontvangst. maar mensen vergeet niet de envelop in te leveren. Dat gebeurd regelmatig. en ook de mensen die weer weggaan omdat er geen sanitair is. je hebt alles aan boord en waarom.zou je dat dan niet gebruiken.

asi

Dank voor de mooie waardering, graag tot ziens in Friesland.

• september 2020

Mooie plaatsen en omgeving. Helaas zo veel vliegen dat we besloten om door te rijden. Jammer

Henk-van-t-Hingen

Beste familie, fijn dat u de plaatsen en omgeving van onze camperplaats zeer kan waarderen. Erg jammer dat u weer vertrokken bent om de vliegen en daarvoor een waardering van een 5 heeft gegeven. Bij een boerderij zijn bij tijd en wijle vliegen en andere insecten (dat heeft te maken met warmte, vocht, soms omdat er geen wind is), niet altijd fijn voor ons, maar wel voor de grote diversiteit aan vogels en vleermuizen die wij rondom ons erf te gast hebben. Gif spuiten is geen optie voor ons. Graag tot ziens, Jacqueline

• april 2021

asi

Dank voor de mooie waardering, graag tot ziens in Friesland.

• € 10,00 • 12 apr. t/m 12 mei

€ 15,00 • 13 mei t/m 16 mei

€ 10,00 • 17 mei t/m 20 mei

€ 15,00 • 21 mei t/m 25 mei

€ 10,00 • 26 mei t/m 30 jun.

€ 15,00 • 1 jul. t/m 31 aug.

€ 10,00 • 1 sep. t/m 1 nov.