• januari 2024

filip-en-gerda

Beste Filip en Gerda, hartelijk dank voor het bezoek aan Camperplaats Waterloo in Friesland en dank voor de mooie waardering en de 4 sterren! Graag tot een volgende keer, lieve groet Jacqueline Aukes.

Ook wij zijn enthousiast over deze mooie cp! Wat een uitzicht!

Edkekraf

Dank voor de vijf sterren! Fijn dat jullie plekje op de camperplaats zo goed bevallen is. Wij genieten zelf ook elke dag van de prachtige vergezichten. De omgeving hier behoort niet voor niets tot het Nationaal Landschap Zuidwest Fryslan. Ter informatie: nergens in Nederland vind je zóveel landschappelijke variatie zó dichtbij elkaar als in Nationaal Landschap Zuidwest Fryslân. Een kust met kliffen, een kleigebied met middeleeuwse terpen en dijkjes, zeven kleine Elfstedensteden, weids boerenlandschap en het glooiende Gaasterland waar bos, weide en water elkaar afwisselen. Hartelijke groet, Jacqueline

LJ-lifetime

Leuk dat jullie er waren en we hadden weer een gezellig gesprek. Dank voor de hoge waardering van onze camperplaats Waterloo in het mooie Friesland. Tot ziens. Groeten, Jacqueline

• januari 2024

filip-en-gerda

Ook wij zijn enthousiast over deze mooie cp! Wat een uitzicht!

Boeren camperplaats Waterloo