Camping Kiek op Diek

Bierum, Eemsdelta, Groningen, Nederland

• juni 2024

leuke gezellige camping we hebben hier met 6 campers gestaan zo een dag of 4 geweldig genoten . beheerders zijn vriendelijk en begrip vol . schone sanitair voorziening alles top bedankt voor jullie gastvrijheid Mark en Ellen

stanny-verbist

Heerlijke plek en prima uitvalsbasis voor fietsuitstapjes naar vele mooie kerkdorpjes. Alles wat we nodig hadden was er! Vriendelijke gastvrije eigenaren!

jogchumbakker

heerlijke camping/camper plek. aan de dijk. is nog in ontwikkeling maar wat lekker stil , eigenaren zeer vriendelijk

• juni 2024

Camping Kiek op Diek