Wat een geweldige CP. Alles wat je nodig hebt is er! Grote, goed verzorgde plaatsen. Uitstekende wifi, boeken en fiets/wandelroutes. Een aanrader, wij hebben genoten.

simoontje59

Voor zelfvoorzienende camperaars is dit een heerlijke Camperplaats. Mooi uitzicht op het zweefvliegveld. Zeer ruime plaatsen en iedere morgen gratis eitjes. Hele vriendelijke eigenares die regelmatig een praatje komt maken.

wannes62

Zo hoort een camperplaats te zijn. Reserveren niet mogelijk, gelukkig maar. Geen wc en douche, hebben we zelf. Verder alles aanwezig. Mooie plekken, mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Natuurlijk is het ook leuk om naar de zweefvliegtuigen te kijken. We komen zeker nog eens terug.

Camperplaats De Landing