Wij zijn hier pas geleden geweest. Mooie cp. Plek zoeken en betalen met QRcode bij weggaan. Voor ons echt ideaal. Komen zeker terug.

PierreenTea

Prima uitvalbasis voor de regio. Komen zeker nog een keer terug. Aanmelden niet nodig plaats uitzoeken en klaar,betalen als je weg gaat. Enige minpunt plaatsen wat drassig. 19 Euro all-inn.

Cor&Tineke

wat een fijn verblijf was dat, ook nog getuigen geweest van de geboorte van een kalfje. Wij komen zeker nog eens terug. het is dat vijf sterren het maximum is anders had ik er zes gegeven.

Vecht & Weide , locatie Dammerweg 9