Prachtige camperplaats bij haven. Geen duidelijke indeling van plaatsen. Prima sanitair. Mogelijkheid om te zwemmen in Haringvliet. Uitstekende uitvalsbasis voor bezoek Tien Gemeten. Hycar sept 2023

camperhycar

Wat een mooie plek zo aan het Haringvliet! Supervriendelijke havenmeester, relaxte sfeer, gezellig bootjes kijken in de kleine jachthaven. Prima prijs-kwaliteit verhouding, vinden wij!

Kobekobe

Er staat €22,- in de app maar ze vragen€25,- lees ik in de reviews. Het uitzicht is perfect maar 25,- is écht veel te veel.

Jachthaven de Hitsert