• november 2023

een veilige plek op ongeveer 8 km van het centrum. een sms gestuurd op het telefoonnummer uit de vorige review en vrijwel meteen antwoord "welcome" Heel vriendelijke mensen die je met vanalles willen helpen. zeer net sanitair, douche en toilet is wel een combi. €20 all-in

Deze plek lijkt veilig. We kregen de eigenaar helaas telefonisch niet te pakken op het nummer dat op Campercontact staat. Je kunt dit nummer nog proberen: +381642505760. Dit nummer stond op het hek. Wij zijn doorgereden, dus zou van te voren bellen.

• november 2023

Belgrade Motorhome overnight