Autocaravan Park Jaizubia

Irún, Gipuzkoa, Baskenland, Spanje

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

zeer vriendelijke en behulpzame dame. 22 euro voor een plekje met stroom is de helft te duur.de toiletten en douches moet je apart betalen . de plek is in een hoekje op het industrieterrein,dus vrachtverkeer

bimobil-230

bimobil-230 Wij respecteren uw mening, maar kunnen het niet met u eens zijn. De parkeerplaats ligt niet op een industrieterrein, het is een bedrijventerrein met alle voorzieningen die onze klanten nodig kunnen hebben zoals een grote supermarkt met kledingwinkels, modewinkels, diverse restaurants, een mechanische werkplaats, tabaksverkoop, Mc Donald, Decathlon en een tankstation. Onze parking heeft tot doel onze klanten een service te bieden om te kunnen overnachten en hun route te kunnen vervolgen zonder de weg te hoeven verlaten, wij voorzien hen van alle noodzakelijke diensten die zij nodig kunnen hebben zoals elektriciteit, legen en vullen van water, badkamers met douches, wasfaciliteiten, persoonlijke aandacht en vooral de garantie dat ze op een plek zijn met de meest geavanceerde beveiliging zodat ze zonder problemen kunnen uitrusten. Wat de prijs betreft... de locatie in een winkelcentrum brengt kosten met zich mee en wat wij aanbieden heeft waarde. Bij de ingang staat een groot bord waar je duidelijk de prijs van het verblijf per dag kunt zien, als het duur lijkt, ga dan niet naar binnen, zo simpel is het. Onze klanten onderschrijven ons en zijn zeer tevreden over de service die wij bieden, misschien heeft u niet het serviceniveau nodig dat onze klanten vragen. Ik weet zeker dat dit niet jouw plek is. Maar om te rechtvaardigen hoe duur onze parking u leek, de waarheid te vertellen en de service die wij bieden niet te onderschatten, herhalen wij dat als u niet naar binnen gaat, alles is geregeld. Goede reis en moge je vinden wat je zoekt.

Autocaravan Park Jaizubia