Aparcamiento Salamanca

Salamanca, Castilië en León, Spanje

Aparcamiento Salamanca

ruw terrein naast sportveld en onder brug - dicht bij centrum

• Puente de Sánchez Fabrés

37008, Salamanca, Spanje

• oktober 2021

Het zou goed kunnen zijn, hoewel ik luidruchtig vermoed. De politie verbood de toegang, hoewel dit mogelijk te wijten was aan een gebeurtenis. relatief dicht bij het centrum. er zijn andere parkeerplaatsen in de omgeving.

Eduardo-Perez-Salvador

Wij reden hier in en.... alles vol. Met name auto’s. Keren is dan lastig met een camper van 7.50.of eerst kijken of er plek is, of doorrijden om te slapen naar andere plek. Deze plek ligt prima in het stadje..

• maart 2020

We zijn er vandaag geweest. Dit is geen camperplaats meer. Staat volledig vol auto's. Met heel veel moeite onze camper kunnen draaien om weg te rijdrn. Zijn dan maar naar de camping buiten de stad gereden.

• oktober 2021

• maart 2020