We zijn er op gereden en meteen weer weg. Ongelijk, modder, drukke brug en geen veilig gevoel. aan de andere kant van dezelfde rotonde een mooi verhard parkeerterrein waat je prima kan staan. Geen voorzieningen, geen kosten.

SilverBuddha

Ongetwijfeld handig om de stad te bezoeken maar een uitdaging om een plek te vinden! Auto's geparkeerd op elke hoek! Ongelijke onverharde weg. We stoppen niet om te slapen, maar voor het bezoek is het goed.

Cinzia70

het is waar dat de plaats aan een onverharde weg ligt, het is waar dat het terrein ruig is. maar de parkeerplaats is groot, dicht bij het centrum en 's nachts rustig en veilig. ik raad het aan

• Puente de Sánchez Fabrés

37008, Salamanca, Spanje