prima plaats voor te overnachten onderweg naar het zuiden. correctie van een eerdere review. Het pompstation Tully is van de camperplaats rechts af en dan op 200 mtr. aan de linkse kant. Op 24-10-2023 was de diesel € 1.50,2 en bij de Repsol € 1.75,9

• april 2023

helaas korter bij geen plek.Alles stond vol.met autôs dus gekozen voor deze plaats waar we gelijk getankt hebben voor 1.60 € de liter.

• maart 2023

Voor een nacht hebben we hier gestaan. Het verkeer komt al vroeg op gang smorgens. Tanken bij Tully scheelt €0,28/liter. Uitgang rechtsaf 75 verder aan de linkerkant. Gracias.

• april 2023

• maart 2023

• Calle Salamanca 61

37188, Carbajosa de la Sagrada, Spanje

5° 39' 18" W

-5.65507

Carbajosa de la Sagrada ( SALAMANCA )