Wat een fijne locatie en een gastvrije familie. Zeer ruime plaatsen met goede voorzieningen. Gezellige en lekkere gezamenlijke maaltijden. Het was top en we komen zeker weer terug.

Gino&Brigitte

in 1 woord heerlijk fijne grote rustige plek twee keer mee gegeten wat beide keren heerlijk en super verzorgd was kortom 👍👍

Doublegrey

Lieve Martin en Lidy, wat hebben we een leuke en gezellige tijd met jullie gehad. Was fijn te zien dat jullie genoten van jullie vakantie. We hopen jullie zeker nog een keer terug te zien en wensen jullie een veilige reis terug naar huis.

Casa Severin