• mei 2019

De parkeerplaats stond hartstikke vol. Het valt niet mee om een parkeerplek in Cambridge te vinden. We hebben de camper tenslotte geparkeerd bij een tuincentrum en zijn vandaar met de fiets de stad in gegaan. Daarna een Britstop gekozen om te overnachten

• juli 2018

Meestal parkeerden vrachtwagens toen ik hier was. Voelde veilig. 10 minuten fietsen op een fietspad naar Cambridge. Alleen vuilnisbakken. Niet slecht voor een tussenstop van één nacht. Een beetje verkeerslawaai, maar niet slecht voor gratis stop over.

• juni 2018

Siding of dienst weg gebruikt door vervoerders voor hun rust. Er zijn containers en 's ochtends is er een foodtruck om chauffeurs te lunchen. Rustige omgeving en goede rust.

• mei 2019

• juli 2018