Campercontact, Europa's grootste camperplaatsen website!

Laat je inspireren door onze thema's, zoek op land of gebruik de uitgebreide zoekfunctie.

Latest reviews

Campersmuikjegaatlos.nl
14 minuten geleden...
Oude camping, eigendom van een vakbond voor bankpersoneel. Ligt in natuurgebied en naast treinrails. Spoorstation is 25 min lopen, centrum 30 min, supermarkt Intermache ligt halverwege. Prijs in mei: 9€ (zonder elek). Wifi bijna overal te ontvangen. Zwembad was nu gratis, want buiten seizoen. In zomer moet er wel extra betaald worden. Vriendelijk personeel.
Johannes1958
1 uur geleden...
Van 21 mei tot 24 hier gestaan, zou eerst 2 dagen, maar mooie weer en goed plekje, zijn het 4 geworden, gemoedelijk, rustig en zeer net toilet gebouw. Vriendelijke eigenaren en Ootmarsum mooie omgeving. We komen vast eens terug!!
donkenaar
1 uur geleden...
zijn hier geweest 23 mei 2017 mooie nieuwe CP aan de rand van het mooie centrum van de stad 500 meter van het centrum, Ponteverda is echt de moeite waard voor een stads wandeling te maken terasjes en winkels binnen loop afstand .toegang tot de CP is een beetje zoeken je moet goed op de wegwijs borden Letten anders kom je aan de verkeerde kan binnen,
advertisement