Campercontact, Europa's grootste camperplaatsen website!

Laat je inspireren door onze thema's, zoek op land of gebruik de uitgebreide zoekfunctie.

Latest reviews

jvjohan1@gmail.com
10 minuten geleden...
We waren hier in het hemelvaartweekend in 2017. Op zaterdag was de camping vol. goede camping met verzorgd sanitair. Gelegen aan monding van de rivier Orio met mooi zandstrand nabij. Naar het dorp Orio is het een kwartier lopen, dan word je beloond met een middeleeuws centrum te midden van overweldigende natuur. Gezien het mooie weer zijn we een dag of 5 gebleven. Vriendelijke, correcte ontvangst
Hub
31 minuten geleden...
Een mooie en goed verzorgde CP. Eigenaren zeer aardige en behulpzame mensen. Een geweldige omgeving met zeer veel mooie fiets- en wandelroutes. Een dikke negen vinden wij zeer op z'n plaats. 👍
wiebe44
32 minuten geleden...
Toen we s avonds aankwamen stond het vol met geparkeerde auto's dus een rustige parkeerplaats langs de weg gezocht. De volgende ochtend was het niet beter, waarschijnlijk als gevolg van het mooie weer. De watertank gevuld en een hele mooie plek gevonden aan het weggetje richting waterval met een schitterend uitzicht over de rivier. Een aanrader, er zijn meerdere mooie plaatsen om te staan.
advertisement