Campercontact, Europa's grootste camperplaatsen website!

Laat je inspireren door onze thema's, zoek op land of gebruik de uitgebreide zoekfunctie.

Latest reviews

VW-Minty
2 minuten geleden...
Geweldige cp!! Fantastisch en gastvrij gezin!! Drankje bij ontvangst, espresso elke morgen en zelfs een stuk zelf gebakken taart. Kregen een mat voor buiten de camper. Wij waren 's avonds tot laat weg en meneer wacht netjes tot iedereen terug is voor hij het hek sluit. Vanaf het eerste moment voelde wij ons al thuis. Prima wc en douche, elke dag schoon. Raden het iedereen aan!! Komen graag terug!!
Michael-225
2 minuten geleden...
heel mooie plaats rustig aan het kanaal! ideaal voor fietsen of wandelen. vlak tegen het centrum van neerpelt betalen met bancontact! werkt wel goed. komen zeker nog is trg
alias0102nkc
4 minuten geleden...
Mooie staanplaats met mooie en propere sanitaire voorziening. Nog zeer nieuw. Helaas was warmwater stuk zodat geen douche kon nemen maar er werd aangeboden om de douche in huis te gebruiken. Zeer vriendelijke eigenaars die je leuk onthalen. Je krijgt een sleutel en zendertje om de poort te openen. Dus je staat mooi op een afgesloten domein. Rondom paarden, dus leuk voor paardenfans.
advertisement