Campercontact, Europa's grootste camperplaatsen website!

Laat je inspireren door onze thema's, zoek op land of gebruik de uitgebreide zoekfunctie.

Latest reviews

Camper34
3 minuten geleden...
Voor ons een zeer onpersoonlijke camperplaats. Wel grote plaatsen. Sanitair is erg weinig voor zoveel mensen. Wij waren hier gedurende ruim 2 dagen en al die tijd is er niets schoon gemaakt, alle afval emmertjes waren propvol. Gedurende deze tijd geen beheerder gezien. Eveneens een minpunt is dat er geen enkel telefoonnummer was voor wat betreft arts, tandarts of apotheek.
zwerfleeuwen
12 minuten geleden...
De weg is wel verhard maar wel met gaten erin. Hij is vrij smal met uitwijk stukjes. Prachtige route die laatste 12 km. Nyksund is erg leuk om te bezoeken, grote tweedehands winkel. De plekken op de parkeerplaats zijn schuin.
Jeanke71
12 minuten geleden...
CP ligt in overstromingsgebied. Evacuatieplannen duidelijk aangegeven. Automaat voor betaling, in-en uitgang. Grote CP op gras, was vroeger camping. Water en lozen OK, elektriciteit aansluitingen nieuw. Geen toezicht (ook enkele dubieuze caravans aanwezig). WC is een mobiele container zoals op een werf. Rustig maar afgelegen, niet echt een veilig gevoel.
advertisement