goed verzorgde camperplaats. aardige behulpzame eigenaar. sanitair schoon en onderhouden. restaurant kleine keuze maar smakelijk. enige nadeel aan drukke weg. 15 euro per nacht all-in. taxi naar bazaar7 euro.

G-Dekker

helaas direct gelegen aan een zeer drukke weg. Maar de stad ligt op loopafstand (15 minuten). Dat was belangrijk voor ons. Een nacht kost 20 euro inclusief alles, inclusief een wasmachine. Voor één nacht oké.

Faradiba!

klopt helemaal, 8 euro per taxi naar de burcht, lekker gegeten samen voor 23 euro, jammer dat pinbetaling niet mogelijk was, wifi niet stabiel binnen in de camper, we betaalden 20 euro inclusief alles, ook de wasmachine

Ora RV camping