Wat super! Je staat pal aan zee, wat wil een mens nog meer. Alle (camper) faciliteiten zijn aanwezig. Prima restaurant. Broodjesservice aanwezig. Zeer positief: gescheiden afval inzameling. We betaalden €25 all in voor de plek aan zee. Andere plekken zijn €21.

Brigitte22

Beste Brigitte, We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en danken u voor het schrijven over uw recente ervaringen. Het was erg leuk om u weer te mogen verwelkomen en wij hopen dat u een goede reis naar huis heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten Joyce, Sokol, Rocky, Sunny, Bella en Leo

Fijne plek direct aan het strand, prima sanitair, vriendelijk Engelssprekende eigenaren, goed restaurant! chemisch toilet en grijs water kun je kwijt, heerlijk relaxen!

AgnesB

Beste Agnes & René, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om over uw ervaring met ons te schrijven. Het was een genoegen dat u bij ons bleef en we zijn blij dat u van uw verblijf genoten heeft. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen met uw "Banksy flower thrower" camper als u weer in de buurt bent en hopen dat u genoten heeft van de Bunker Art tentoonstelling. Met vriendelijke groeten Joyce & Sokol

bhesener

Beste Bhesener, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om over uw ervaring met ons te schrijven. We zijn blij dat u en uw vrienden hebben genoten van de plaatsen aan het strand. We hopen dat de rest van uw reis op de Balkan goed was en kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen als u weer in de buurt bent. Met vriendelijke groeten Joyce & Sokol

Sunset Camping