Stijkel Campers

Harderwijk, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Bij Stijkel Campers kunt u terecht voor de aankoop van een camper (nieuw of occasion), het huren van een camper en het onderhoud aan uw camper in de eigen werkplaats. Maar ook als u uw huidige camper wenst te verkopen, kunnen wij dat in bemiddeling voor u verzorgen. Stijkel Campers in Harderwijk is dé Adria en Carthago, Bovag erkende, kampeerautodealer van Midden-Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in verkoop, verhuur, bemiddeling en onderhoud van campers. Openingstijden Zomerperiode Maandag 13.00 - 17.30 uur ('s winters hele dag gesloten) Dinsdag 08.30 - 17.30 uur Woensdag 08.30 - 17.30 uur Donderdag 08.30 - 17.30 uur Vrijdag 08.30 - 17.30 uur Zaterdag 09.30 - 16.00 uur Zondag Gesloten Bron: http://www.stijkelcampers.nl

CamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Merken

• malibu

• adria

• carthago

Al jarenlang komen we bij Stijkel Campers; eerst om te huren en nu om onze gloednieuwe camper aan te schaffen. Zoals altijd voelen we er ons bijzonder welkom en zijn we goed begeleid in het aankoopproces. Restpunten aan de nieuwe camper worden zonder problemen opgelost. Service is subliem!

MenM_NL

MenM_NL

• juli 2018

Vaklui. Het bedrijf is niet de dichtstbijzijnde Adria dealer maar door de goede service rijden we graag iets verder.

minthe

minthe

• maart 2018

Goede ontvangst met koffie ! Afspraken worden goed nagekomen, zijn hulpvaardig en geven het juiste advies. Zeer prettig bedrijf.

jenny-en-jan

jenny-en-jan

Alle 16 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!