Hulshof Trading

Kootwijk, Barneveld, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Hulshof-Trading is een kleinschalig familiebedrijf welke zich al meer dan 50 jaar specialiseert in de in,- en verkoop van gebruikte campers en kampeerbussen. Ons doel is om kwalitatief goede kampeerbussen en campers aan te bieden in de prijs categorie van €5.000,- tot €25.000,-. Door onze geselecteerde voorraad van modellen als; Volkswagen Westfalia California, Ford Transit Nugget, Mercedes Vito Marco Polo en Fiat Ducato Pössl bieden wij een breed aanbod compacte kampeerbussen.

Camperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!
  • Heetweg 25

3775 KA, Kootwijk, Nederland

Map
  • 06-42157473

• info@hulshof-trading.nl

• maart 2020

Super! Afgelopen winter hele leuke 2de hands camper gekocht. Al aantal keer lekker mee op pad geweest. Deze week nog even terug geweest om de fietsendrager te laten monteren. Was allemaal geen probleem en heel fijn geholpen!!

Fam-Wammel

Fam-Wammel

• oktober 2018
    WillemsenL

WillemsenL

• juli 2018

Ook wij hebben onze eerste buscamper gekocht bij Hulshof. Wat een fijne bus! Wij werden goed geholpen bij onze keuze. Daarnaast kregen wij alle rust en ruimte om de bus goed te bekijken. Goede service!

Bern8

Bern8

• mei 2018

We hebben bij Hulshof onze eerste buscamper gekocht. Na veel zoeken en vergelijken hebben we gekozen voor een Ford Transit Nugget. Na een erg leuk ontvangst kregen we alle tijd om alles goed te bekijken. Ondanks de leeftijd was dit exemplaar veruit de beste en mooiste. Een echte aanrader!

Kareljj

Kareljj