Caravan en Camper Center

• oktober 2018

• oktober 2018

• augustus 2017

Slechte info na aankoop ivm latere levering Geen uitleg bij aflevering Geen technische kwaliteiten en faciliteiten in huis Problemen worden altijd beantwoord met problemen Er wordt nooit in oplossingen gedacht Advies Koop daar geen camper

heers

heers

Het raakt ons dat we het voor u niet goed hebben kunnen doen, dit ondanks het feit dat we dag- en nacht klaar voor u klaar hebben gestaan. In een aantal door u genoemde punten kunnen we ons absoluut niet vinden! Wij zijn er dan ook van overtuigd dat we al onze klanten optimaal informeren, zowel voor- tijdens- als ver na de aflevering. Dat een camper soms iets later door de fabriek wordt gebouwd is vervelend, maar helaas hebben we dit niet in de hand, voor zover wij kunnen nagaan was er een vertraging van 2 weken ten opzichte van de geplande productiedatum. Soms is er ook vertraging bij de RDW en BPM aangifte, dit betreuren we ten zeerste, maar helaas ook hierop hebben we geen invloed. Gelet op het feit dat onze werkplaats door andere klanten zeer gewaardeerd wordt, we een grote schare van trouwe klanten hebben opgebouwd over de afgelopen 16 jaar wil ik niet verder ingaan op uw overige, naar onze meningen totaal misplaatste, opmerkingen. Ter verduidelijking wil ik andere lezers van dit bericht graag verwijzen naar onze website waar u bij de rubriek "info" de "reviews van onze klanten" kunt lezen.

• februari 2017
    Peter66