Mobiledrôme & Partners

Oud Gastel, Halderberge, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Mobiledrôme & Partners  Mobiledrôme & Partners is een van de weinige full service camper dealers van Nederland. Onze fantastische nieuwe showroom bij Roosendaal (West Brabant) toont een compleet assortiment nieuwe en tweedehands campers onder één dak. In alle rust kunt u alle populaire camper typen en camper merken bekijken. Onze ervaren adviseurs helpen u de keuze te maken uit de vele modellen en indelingen, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw nieuwe camper perfect aansluit op uw specifieke wensen en situatie. Naast verkoop van nieuwe en gebruikte campers, kunt u ook bij Mobieldrôme & Partners terecht voor onderhoud of reparaties aan uw camper en voor het huren van campers! Bekijk de website van Mobiledrôme & Partners voor een compleet overzicht van het aanbod en de diensten.  Openingstijden:    Showroom   Werkplaats   Maandag Gesloten Maandag Op afspraak Dinsdag 09.00 - 17.30 uur Dinsdag 09:00 - 16.30 uur Woensdag 09.00 - 17.30 uur Woensdag 09:00 - 16.30 uur Donderdag 09.00 - 17.30 uur Donderdag 09:00 - 16.30 uur Vrijdag 09.00 - 17.30 uur Vrijdag 09:00 - 17:00 uur Zaterdag 10.00 - 17.00 uur Zaterdag Gesloten   Zowel showroom als werkplaats zijn op zondag gesloten Voor speciale openingstijden en koopzondag, kijk op www.mobiledrome.nl/contact/openingstijden/

CamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

• september 2017
    groenestein

groenestein

• augustus 2017

een ford transit gekocht van 2008 na een half jaar grote motor problemen, service 0 % bij dit bedrijf kom er nooit meer.

boomkruiper

boomkruiper

Reactie van locatiebeheerder

geachte boomkruiper. Leuk om dit zo te schrijven. Liever had ik uw naam gekregen zodat we als volwassen mensen dit op een normale manier hadden kunnen bespreken. Ik verzoek u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Alle 27 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!