OMNIA CCS Van den Berg Caravan & Camper Service

Goes, Zeeland, Nederland

Over deze locatie

Heeft u schade aan uw camper?
Met onze full service dienstverlening nemen wij u graag de totale zorg uit handen. Zo geven wij advies op maat en regelen wij alles met uw verzekeringsmaatschappij. Van den Berg is aangesloten bij FOCWA en Omnia Caravan & Camper Schadeservice. Als erkend schadebedrijf hebben wij afspraken met nagenoeg alle verzekeraars, waardoor u bij ons minder of zelfs geen eigen risico betaald. Door te kiezen voor Van den Berg Caravan & Camper Service bespaart u niet alleen honderden euro’s, maar bent u ook verzekerd van kwalitatief hoogstaand werk en goede service! Bovendien hebben campers een heel andere dynamiek, wat een eigen aanpak op het gebied van schadeherstel vereist. Bij ons is er meer aandacht voor veiligheid, want ondeskundig herstel kan ernstige gevolgen hebben voor zowel de opbouw als het autogedeelte.

Grote of kleine schade herstellen?
Of het nu gaat om een aanrijdingschade, lekkageschade, hagelschade of krassen, wij zorgen ervoor dat de schade op een snelle en betaalbare manier hersteld wordt. Het is niet altijd nodig om delen te vervangen, een reparatie kan zelfs beter zijn. Hiervoor maken wij gebruik van slimme technieken, zoals de Profile Repair techniek. Een mooi resultaat is belangrijk, maar uw veiligheid staat voorop! Wij onderhouden en repareren elk merk camper.

Schadecheck nodig?
Als u twijfelt over de toestand van uw camper, kom dan gerust zonder afspraak langs voor een gratis schadecheck! Liever online uw schade melden? Vul dan het schade melden formulier in, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

CamperaccessoiresCamperonderhoud

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• OMNIA CSS

4van 5
  • juni 2019

• september 2017

Een top bedrijf . We hadden de pech dat onze luifel af brak tijdens onze vakantie in Veere. Er lag een folder van Van Den Berg in Goes bij de camping. Na een telefoontje konden we direct langskomen en we zijn uitstekend geholpen, erg klant vriendelijk en vakbekwaam.

jogerwillu

jogerwillu

• augustus 2017
    Camperpunt

Camperpunt

• augustus 2017

Prijs niet te beoordelen want verzekeringswerk. Schade herstel heeft 3 weken geduurd. Randjes niet goed gespoten. Bij afhalen bijgewerkt met mijn eigen flesje touch-up lak.

Jeep4

Jeep4