Poot Caravanonderhoud

Vlaardingen, Westwijk, Zuid-Holland, Nederland

Over deze locatie

In onze moderne werkplaats kunt u alle voorkomende werkzaamheden laten uitvoeren die er voor zorgen dat u comfortabel en vooral veilig op weg kunt.  De werkplaats is gevestigd op het terrein van poot caravanstalling en caravanstalling de schaapskooi maar ook klanten die hun caravan, vouwwagen of boottrailer hier niet gestald hebben, zijn welkom. Wij voeren het onderhoud van uw voertuig snel en netjes uit de prijzen zijn incl. kleinmatriaal. Ook schade aan uw caravan kunnen wij weer repareren zonder dat het u tijd of geld kost, wij regelen alles met de verzekering. Openingstijden Caravanstalling  vanaf de voorjaarsvakantie t/m herfstvakantie werkdagen van 8:00 uur tot 20:00 uur Zaterdag van 8:00 uur tot 17:00 uur Zondag gesloten Feestdagen (koningsdag, 2e paasdag, enz) 8:00 uur tot 12:30 uur ’s winters alleen open op afspraak Caravanonderhoud en verkoop  Vanaf de voorjaarsvakantie t/m herfstvakantie werkdagen van 8:00 uur tot 18:00 uur Zaterdag van 8:00 uur tot 16:00 uur Zondag gesloten Feestdagen (Koningsdag en 2e paasdag, enz) 8:00 uur tot 12:30 uur ’s winters alleen open op afspraak Bron: http://www.pootcaravanonderhoud.nl

CamperonderhoudCamperverhuur
  • Maassluissedijk 202

3133 KB, Vlaardingen, Nederland

• 06-10586915

• info@pootcaravanonderhoud.nl

Aangesloten bij

• bovag

4van 5

Alle 1 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!