Eind April zijn de slagbomen open. Nergens een bord CP. Maar ook nergens dat t verboden is. Er staat hier 1 Belgische camper aan de stroom. (2aansluitingen) Voor kinderen een soort amusement park en een klimbos. Verboden te zwemmen vanwege stuwdam.

• april 2023

weeral een pleziertje minder. Er staan slagbomen en we kunnen niet meer op de mooie parkeerplaatsen.

• oktober 2022

staan hier met een stuk of 5 campers, er zijn 2 bomen, waarvan er 1 openstaat, zie foto, ook bij de uitgang is ie open, ons inziens hoeven we geen parkeerticket te kopen, misschien omdat het naseizoen is? er staan ook geen verbodsborden

• april 2023

• oktober 2022