een mooi plekje, net prive sanitair, maar wel voor de hoofdprijs... € 75,00 voor 1 nacht. Als we de prijs van te voren geweten hadden, waren we doorgereden naar een andere plek

JancoGemma

wij hebben op camping gestaan voor twee nachten met gebruik van eigen douche en wc. prijs € 110,00. belachelijk duur. geen voorziening om chemische toilet te lozen of grijswater af te tappen. hier gaan we NOOIT meer komen en ik hoop jullie ook niet.

katjandoelie

Ter info (voor mocht er toch nog iemand bij ons willen komen kamperen ;-) ): Wij hebben uiteraard wel degelijk een plek om chemisch toilet te legen en om grijs water (op uw eigen staanplaats) te lozen.

• april 2022

eerdrome

Beste Eerdrome, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn momenteel inderdaad nog gesloten. Wij zijn dit jaar geopend van 25 mei tot 11 september, zoals vermeld op onze website www.lescargot.be. Wij hebben geprobeerd contact op te nemen met Campercontact om onze openingstijden aan te passen, helaas zonder resultaat. Verder vinden wij het nogal onbeschaamd van uwentwege om (negatief) te oordelen over onze camping zonder er überhaupt verbleven te hebben. Wij begrijpen uw frustratie van voor een gesloten deur te staan maar de suggestie dat wij zelf onze beoordelingen zouden schrijven is beledigend, slaat uiteraard helemaal nergens op en is volledig voor uw eigen rekening.

• april 2022

Camping L'Escargot