In één woord: Gribus!

CockZita

dank u voor uw compliment ! we zijn nog steeds in de winter , alles is voorzien : toiletten/douches/invoer en afvoerwater/afval/wifi maar alles op "slow" manieer : beperkte sanitairen bv , die niet iedere dag gekuist zijn ...misschien een passent/dag dus ... geen plaats voor zoo'n kritiek en u was ook niet verplicht te blijven ! vind dan een andere plaats die gans het jaar open is ! mvg, olivier CAPELLE

diverse malen hier geweest. fijne camperplaats dicht bij de grote weg. Alles is aanwezig en een mooi uitzicht. Alleen de prijs klopt niet. we betaalde voor 1 nacht €32,-

carado-strijen

hallo lieverds, prijs is de prijs hoogseizoen : 25 € (2 pers) + 2 € (belastingen) + 5 € (elektriciteit (16 A)) = 32 €/N ; we kunnen geen lagere prijs maken in HS omdat we ook veel kosten hebben en , zoals u weet , stijgt alles , bedankt inflatie !

In één woord: Gribus!

Camping Le Pommier Rustique