Camping du Viaduct

Houffalize, Luxemburg, Waals Gewest, België

• juli 2024

Wat een prachtige plaats! vriendelijke beheerders! perfecte ligging voor wandelen en mountainbiken. Wordt volledig gerenoveerd met chalets en safaritenten maar er zou ook een grote camperplaats blijven dus toppie!

• juli 2024

net aangekomen, prachtig, zelf plekje uitzoeken, ik hoor alleen maar water, nieuw sanitair!

• juni 2024

Wij staan hier nu 17 juni, is gewoon open met nieuwe sanitair. is een beetje vervallen maar prachtige omgeving.

• juni 2024

Camping du Viaduct