De camping is dicht en is volledig op de schop gegaan. Zou deze zomer weer open moeten gaan, maar er moet nog veel gebeuren. Het is nu een soort bouwterrein.

MPGebraad

Let op, camping is gesloten.

Keesenina

Prachtige camping met hele vriendelijke beheerders. Wij konden aangeven waar we wilden staan. Graag zo dicht mogelijk bij het water. Was geen probleem. Prachtige fietsroute rond de camping van 12 kilometer. Weg ging wel over kiezels, dus rustig aan. We bevelen deze camping van ❤️e aan!

MPGebraad

Let op, camping is gesloten.

Camping Huttopia vallee-de-la-semois-ardenne