• november 2023

eigenlijk gewoon een parkeerplaats met stroom. Toiletten zijn openbaar en daardoor zeer onhygiënisch zonder zeep of toiletpapier. kosten 30 lev per nacht. Voor één nacht is het prima, maar ik zou hier niet langer blijven.

laragurke

2 dagen gestaan vanwegen slecht weer.Staat op harde ondergrond.WC legen in toilet.Water en vuilwater afvoer prima.WC en douchs door ons niet gebruikt.Betaald met stroom omgerekend naar euro.15 euro

angelie

prima overnachting plek. Moest de chemische toilet in de enige toilet legen die er is.

• november 2023

Port Sarafovo