busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperbouwer, Camperverkoop, Camperaccessoires

CamperBouwNederland

Hoogeveen / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperbouwer, Camperverkoop, Camperaccessoires

CamperBouwNederland houd zich bezig met het inbouwen van buscampers op maat, naar wens. Wij hebben op basis van onze ervaring de zeer complete TRavel-Van buscampers ontwikkeld. De TRavel-Van buscamper is er in vele uitvoeringen en soorten inbouw, met en zonder hefdak, prijzen vanaf € 22.995,- (inclusief auto en nieuwe ongebruikte inbouw). De verschillende typen inbouw kunnen uiteraard nog naar wens aangepast worden.

EEN NIEUWE BUSCAMPER VOOR EEN GEBRUIKTE PRIJS !!!

Ook voor serviceluiken en camperdeuren op maat bent u bij ons aan het juiste adres, wij kunnen als enige in Nederland deze aluminium serviceluiken en camperdeuren in iedere gewenste maat leveren (dit zijn originele fabrieks luiken)

Contactgegevens:

Galvanistraat 4A , 7903 AE Hoogeveen, Nederland
Tel.: 06-51474971 | Email: info@camperbouwnederland.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.73683, E 52.73683
N 6°29'13", E 6°29'13"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!