CamperBouwNederland

Hoogeveen, Drenthe, Nederland

Over deze locatie

CamperBouwNederland houd zich bezig met het inbouwen van buscampers op maat, naar wens. Wij hebben op basis van onze ervaring de zeer complete TRavel-Van buscampers ontwikkeld. De TRavel-Van buscamper is er in vele uitvoeringen en soorten inbouw, met en zonder hefdak, prijzen vanaf € 22.995,- (inclusief auto en nieuwe ongebruikte inbouw). De verschillende typen inbouw kunnen uiteraard nog naar wens aangepast worden.

EEN NIEUWE BUSCAMPER VOOR EEN GEBRUIKTE PRIJS !!!

Ook voor serviceluiken en camperdeuren op maat bent u bij ons aan het juiste adres, wij kunnen als enige in Nederland deze aluminium serviceluiken en camperdeuren in iedere gewenste maat leveren (dit zijn originele fabrieks luiken)

CamperaccessoiresCamperbouwerCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• info@camperbouwnederland.nl

• februari 2018
    Senga

Senga

Beste Klant, We betreuren het dat u ontevreden bent en kunnen uw frustratie begrijpen. Ook wij hadden graag een tevreden klant gewenst. Wij hebben ons volledig voor u ingezet tot aan de laatste schroef, al was duidelijk dat u dat niet zo ervaren heeft. Oorzaken waar wij helaas niet als enigste de hand in hebben gehad en bovendien al eerder over gediscussieerd is. Voor een mooi product zijn 2 partijen nodig die goed communiceren en nog vele andere zaken. Wij hebben hieruit onze les getrokken en wellicht doet u dit ook, wij hebben het inmiddels achter ons gelaten. Deze zaak hebben beide partijen zich akkoord bevonden met (helaas) een schikking, hierin hebben beide partijen water bij de wijn moeten doen. Hoe vervelend dit ook is. Wij wensen u alsnog een prettig camperleven en wensen u de mooiste reizen toe. Probeer er ondanks de teleurstelling alsnog wat van te maken. Met vriendelijke groet, Team CamperBouwNederland

CamperBouwNederland