Camperverhuur Vonk

Winssen, Beuningen, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Wij zijn Caroline Vermeer en Erik Vonk en wij wonen op het bedrijf wat in het buitengebied van Winssen (nabij Nijmegen) is gevestigd. Het betreft een boerderij met voornamelijk kalveren. Vanaf 2008 is hier ook onze mini-camping gevestigd; Camping De Muk.

In 1996 zijn wij vanuit een hobby gestart met het verhuren van campers. Dit heeft zich tot een zelfstandig bedrijf ontwikkeld, naast de boerderij.

Wij verhuren jonge luxe kampeerauto's, een luxe sportboot, aanhangwagens, een luxe vee/paardentrailer en een compleet uitgeruste, boottrailer tegen zeer concurrerende prijzen.

Onze campers zijn van alle benodigdheden voorzien, van gasfles tot en met mes en vork. Dus voor een rondreis door Europa of door Nederland bent u bij ons aan het goede adres voor een zorgeloze unieke vakantie. Ook worden onze campers regelmatig gehuurd voor het bezoeken van evenementen e.d. of er gewoon even een weekje tussenuit.

Na ieder verhuurseizoen worden onze campers technisch geheel nagelopen en daarna te koop aangeboden tegen aantrekkelijke prijzen.

We zien u graag op onze locatie en hebben de koffie klaar.

CamperonderhoudCamperverhuur

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!