ACC Oosterwolde

Oosterwolde, Ooststellingwerf, Friesland, Nederland

Over deze locatie

ACC OOSTERWOLDE; Auto, Camper & Caravan Totaalservice.Bij ACC Oosterwolde kunt u terecht voor alle reparaties en onderhoud aan uw camper of caravan. Zowel motorisch als opbouw. Ook hebben wij een winkel met allerlei onderdelen en accessoires. ACC Oosterwolde is aangesloten bij Focwa en Bovag.- APK- Al het onderhoud aan motor, carosserie en opbouw- (vocht) schadeherstel- Airco repareren en vullen- In- en opbouw accessoires- Levering en montage Bike-Rider (fietsendragersysteem voor buscampers)- Vakantiecheck- Aankoopkeuring- Campercheck- Caravancheck- Grote- en kleine onderhoudsbeurten- Bandenservice- Reparaties op campings in de buurt mogelijk- Winkel met diverse benodigdheden, o.a. gasflessen, kranen, luifels etc, ook voor de doe-het-zelver!Bij onze vakmensen met ruime ervaring is uw camper of caravan in goede handen! We hanteren scherpe prijzen, en natuurlijk krijgt u altijd een prijsopgave vooraf.Ons bedrijf ligt op fietsafstand van het Drents-Friese Wold. U kunt uw reparatie of onderhoudsbeurt combineren met een fijne fietstocht. Leenfietsen zijn gratis beschikbaar. Overnachten op ons eigen ruime terrein is ook mogelijk.Openingstijden:ma t/m woe: 8.00 - 18.00do : 8.00 - 20.00*vrij : 8.00 - 18.00za : 9.00 - 12.30*In de maanden november december januari en februari geen koopavond en zaterdag geslotenPassen deze openingstijden u niet? Op afspraak is er veel mogelijk! Neem contact met ons op (zie telefoonnummer) of bel buiten openingstijden naar 06-10318983

CamperaccessoiresCamperonderhoud

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• info@accoosterwolde.nl

Aangesloten bij

• bovag

• januari 2020

Na lang zoeken nu een goede plek gevonden voor het onderhoud aan onze camper. Prettige service, no nonsens. Altijd behulpzaam en geen overbodige reparaties. Houden zich aan afspraken.

schieland

schieland

• april 2018

kom er graag, mensen geven goede tekst en raad ,lees advies. zijn zeer behulpzaam en hebben tijd voor je.

wilfennie

wilfennie

• maart 2018

Al jaren komen wij met onze camper bij ACC in Oosterwolde .Wij hebben dit bedrijf ervaren als een betrouwbaar no nonsens bedrijf met een grote kennis van zaken,zij lossen elk probleem keurig op zowel het camper als motor technisch gedeelte joke en rob scholte

rob-s

rob-s

• januari 2018

Na aanschaf van een camper bij Bouwknecht in Smilde hier in overleg met hen enkele kleine reparaties onder garantie uit laten voeren. Prima werk verricht en gastvrije ontvangst. Kom hier zeker terug.

A.G.M.-van-de-Vondervoort

A.G.M.-van-de-Vondervoort

• oktober 2017

Correct en vakkundig geholpen met motor probleem (egr) later bij dit bedrijf een gaskeuring laten uitvoeren (klaar terwijl u wacht) Mocht ik weer problemen krijgen dan ga ik hier weer naar toe. Goed bevallen dus. ( Chausson Alegro 96)

jhbman

jhbman