busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud, Camperaccessoires

ACC Oosterwolde

Oosterwolde / Friesland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud, Camperaccessoires

Aangesloten bij:

BOVAG

ACC OOSTERWOLDE; Auto, Camper & Caravan Totaalservice.Bij ACC Oosterwolde kunt u terecht voor alle reparaties en onderhoud aan uw camper of caravan. Zowel motorisch als opbouw. Ook hebben wij een winkel met allerlei onderdelen en accessoires. ACC Oosterwolde is aangesloten bij Focwa en Bovag.- APK- Al het onderhoud aan motor, carosserie en opbouw- (vocht) schadeherstel- Airco repareren en vullen- In- en opbouw accessoires- Levering en montage Bike-Rider (fietsendragersysteem voor buscampers)- Vakantiecheck- Aankoopkeuring- Campercheck- Caravancheck- Grote- en kleine onderhoudsbeurten- Bandenservice- Reparaties op campings in de buurt mogelijk- Winkel met diverse benodigdheden, o.a. gasflessen, kranen, luifels etc, ook voor de doe-het-zelver!Bij onze vakmensen met ruime ervaring is uw camper of caravan in goede handen! We hanteren scherpe prijzen, en natuurlijk krijgt u altijd een prijsopgave vooraf.Ons bedrijf ligt op fietsafstand van het Drents-Friese Wold. U kunt uw reparatie of onderhoudsbeurt combineren met een fijne fietstocht. Leenfietsen zijn gratis beschikbaar. Overnachten op ons eigen ruime terrein is ook mogelijk.Openingstijden:ma t/m woe: 8.00 - 18.00do : 8.00 - 20.00*vrij : 8.00 - 18.00za : 9.00 - 12.30*In de maanden november december januari en februari geen koopavond en zaterdag geslotenPassen deze openingstijden u niet? Op afspraak is er veel mogelijk! Neem contact met ons op (zie telefoonnummer) of bel buiten openingstijden naar 06-10318983

Contactgegevens:

Ploeggang 2 , 8431 NG Oosterwolde, Nederland
Tel.: 0516-521217 | Email: info@accoosterwolde.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.98029, E 52.98029
N 6°17'48", E 6°17'48"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!