Frans Stokman Caravan & Camper

Heerhugowaard, Noord-Holland, Nederland

Over deze locatie

Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop nieuwe Caravelair caravans, Dethleffs en Weinsberg campers / kampeerauto’s, caravan occasions, caravan en camper onderhoud en APK, caravan- en camperverhuur, airco service, schadeherstel en accessoires.

Camperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• januari 2019
    Busje-2015

Busje-2015

• maart 2018

Stokman heeft keurig personeel. de werkplaats zoet er zeer goed verzorgt uit. Personeel werkplaats heeft alle tijd voor je en zijn gedesinteresseerd in hetgeen dat je verteld. Ik zou zeggen op deze weg doorgaan.

nepaccountfeb2

nepaccountfeb2

Beste John, Hartelijk bedankt voor uw leuke review, graag tot ziens in Heerhugowaard! groeten, Team Frans Stokman BV

• februari 2018
    jca

jca

Bedankt voor uw leuke bericht! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met jullie nieuwe camper en onze service! Graag tot ziens! Team Frans Stokman BV

• juni 2017

Afgelopen maand voor het eerst bij Frans Stokman BV geweest voor onderhoud aan mijn camper. Er moest e.e.a. gebeuren, er was overleg over de kosten en de werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Personeel zeer vriendelijk. Ik kom hier zeker terug! gr, E. Visser

E-Visser

E-Visser

Beste E. Visser, Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij zijn verheugd dat u een aangename ervaring heeft gehad bij Frans Stokman BV en wij zien u graag terug in Heerhugowaard! Met vriendelijke groet, Team Frans Stokman BV

• mei 2017

Zeer klantvriendelijke geholpen. De medewerkers gaan zeker niet voor de duurste oplossingen, maar denken echt met de klant mee. Zeker aan te raden. S.van Dongen

SvDongen

SvDongen

Beste S. van Dongen, Hartelijk bedankt voor uw review op de website van NKC. Wij zijn blij dat u onze service als klantvriendelijk heeft ervaren en wij kijken uit naar uw volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Team Frans Stokman BV

Frans Stokman Caravan & Camper