Liemers Caravans

Duiven, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Voor dit bedrijf is nog geen beschrijving toegevoegd.

Camperaccessoires

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• info@liemerscaravans.nl

Aangesloten bij

• bovag

• september 2017

Onze ervaringen met dit bedrijf zijn prima. Wij hadden een garantie geval en dat is zeer goed verholpen. Prima personeel en zeer vakkundig!

Agh-Peters

Agh-Peters

• april 2017
    jjansen111

jjansen111

Geachte heer, mevrouw, Wij herkennen ons totaal niet in uw reactie. Bij onverwachte reparaties nemen wij altijd vooraf contact op met onze klanten zodat er nooit achteraf verrassingen zijn. De klant bepaalt uiteindelijk zelf wat er mag worden uitgevoerd. Het is onze taak om afwijkingen en defecten te contateren en deze aan de klant voor te leggen. Bovendien hebben wij niets te verbergen en staan wij altijd open voor een beoordeling van een onafhankelijke specialist. Wij werken via de richtlijnen van de Bovag en de klant geniet ook de bescherming van de Bovag voorwaarden en onze eerste doel is om de klant met een veilig kampeermiddel de weg op te sturen. Uw beoordeling valt totaal uit de toon met andere beoordelingen die wij krijgen (via Bovag en Google bijvoorbeeld). Uw bewering dat er bij u meerdere negatieve ervaringen bekend zijn kunnen wij ons niet voorstellen en zouden wij dan ook graag ondersteund zien met bewijzen. Eerlijkheid en openheid zijn de zaken die bij ons de bovenaan staan in onze bedrijfsvoering. Wij zijn net mensen en dus niet foutloos maar het is ons tot nu toe altijd gelukt om er samen met de klant uit te komen in het geval we het niet eens waren. Dat was ons wellicht ook gelukt als u uw ervaringen eerst bij ons kenbaar gemaakt had.

• januari 2017

Prima bedrijf maar wel behoorlijk aan de prijs.

Krisnatoon

Krisnatoon