busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverhuur, Camperverkoop, Camperonderhoud, Camperaccessoires

BOVAG

Merken:

Sunlight, Dethleffs

Verhuur
Vanuit Wolvega verhuurt Noorderzon Campers ruim zestig campers; van compacte buscamper tot een ruime alkoof voor het hele gezin. Daarnaast kunt u bij ons ongeveer honderd campers van particulieren huren die door heel Nederland verspreid staan. Uiteraard wel met de professionele service van Noorderzon Campers. Als u op zoek bent naar een betrouwbare, jonge huurcamper, dan zit u hier goed! Zoek hier naar een beschikbare camper bij u in de buurt. Noorderzon Campers is lid van brancheorganisatie BOVAG dus u weet als huurder altijd waar u aan toe bent. Wij hanteren voor onze diensten de algemene voorwaarden van BOVAG.

Verkoop
Gedurende het hele jaar kunt u bij Noorderzon Campers terecht voor de aanschaf van nieuwe en jong-gebruikte campers. Noorderzon Campers is dealer van Sunlight en Dethleffs. Daarnaast verkopen zij echter ook regelmatig andere merken zoals Carado, Knaus, Bürstner, Weinsberg, Hobby en Adria. Alle types worden daarbij aangeboden: buscampers, half-integraal, integraal en alkoof. Bekijk hier het actuele aanbod.

Onze merken
Noorderzon Campers is merkdealer van het Duitse kwaliteitsmerk Sunlight en het luxe merk Dethleffs, beide onderdeel van de Erwin Hymer groep. Het is mogelijk om af-fabriek modellen te bestellen, maar er zijn ook continu showroommodellen beschikbaar voor de verkoop. Twijfelt u over type of indeling? Huur dan eerst een vergelijkbare camper via Noorderzon Campers en kijk of het u bevalt. Koop nu een nieuwe of gebruikte camper in Wolvega en ontvang twee jaar onderhoud aan het camperdeel gratis!

Werkplaats
In de werkplaats aan de Smalle Weegbree 5 in Wolvega kunt u terecht voor:

• Campercheck
  • Vochtcheck (voor behoud van uw Sunlight / Dethleffs garantie)
  • Onderhoud en reparatie
  • Opbouw accessoires (zoals fietsendragers, zonnepanelen en navigatie)
  • Schadeherstel
  • Verkoop van onderdelen

Noorderzon Campers is BOVAG-lid en wij hanteren voor al onze diensten de voorwaarden van BOVAG. Wel zo overzichtelijk voor u als klant!

Verhuurbemiddeling
Heeft u zelf een jonge, representatieve camper en wilt u deze verhuren? Via Noorderzon Campers wordt alles goed voor u geregeld.

Noorderzon Campers regelt het volledige administratieve proces, zorgt voor telefonische ondersteuning aan eigenaren en huurders en kan eventueel ook de inname en uitgiftes verzorgen. Dankzij het zorgvuldig opgebouwde klantenbestand en de uitstekende service wordt er een hoge verhuurbezetting gerealiseerd. Meer informatie vindt u op onze website onder: Verhuurbemiddeling

Verkoopbemiddeling
Haal de maximale opbrengst uit de verkoop van uw camper. Vooraf worden er heldere afspraken gemaakt over de prijs en eventueel benodigd onderhoud aan de camper. Omdat ook deze wagens helemaal aan de kwaliteitseisen van Noorderzon Campers moeten voldoen bij aflevering, zijn er wel een aantal criteria voor deze service. Meer informatie vindt u op onze website onder: Verkoopbemiddeling

Contactgegevens:

Smalle Weegbree 5 , 8472 BG Wolvega, Nederland
Tel.: 0561-700205 | Email: info@noorderzon-campers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.88805, E 52.88805
N 6°00'09", E 6°00'09"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!