Recreama Caravans Groningen B.V.

Groningen, Nederland

Over deze locatie

Recreama Caravans is al meer dan 45 jaar een begrip in Groningen en omstreken voor nieuwe en gebruikte caravans.

Natuurlijk is een werkplaats waar onderhoud aan de opbouw van de camper kan plaats vinden. Er is ook een speciale schade afdeling en spuitwerk gebeurd in eigen beheer. Bij schade is een leenauto voorhanden.

Voor kampeer accessoires, dus ook accessoires voor uw camper, is er ruime keus. In 2017 is de winkel totaal vernieuwd!

Om alle caravans perfect op te kunnen stellen hebben wij een totale oppervlakte van 6.000 m² showroom en occasionplein.

In onze showroom kunt u de nieuwe modellen caravans in alle rust van binnen en van buiten bekijken.
Op ons occasionplein vindt u een uitgebreid aanbod aan goedkope caravans en jonge occasions caravans van alle merken en in diverse prijsklassen.

Bron: http://www.recreama.nl

CamperaccessoiresCamperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

Schadeservice

• Dealerrepair

• NKC Camperschadeservice

• juni 2019

Ben hier een paar keer geweest en heb er dingen gekocht en besteld bedrijf meer ingesteld op caravans dan campers. Persoonlijk vind ik het personeel niet zo klant vriendelijk nadat ik een zeer vervelende ervaring had bij het ophalen van mijn bestelde spullen niet meer geweest

PeFeRo

PeFeRo

Recreama Caravans Groningen B.V.